Puma

پوما
پوما

بخشید برای تأخیر…

Holly Killer ممنون که به یادم بودی… سرم خیلی شلوغ بود…

فعلاً که زدم تو خط مدلینگ….

منتشرشده به‌دست Pixoos

Professional Photographer Based in Toronto

7 دیدگاه برای «Puma»

  1. پسر کف کردم. این چه باحاله. تو کارت کلا درجه یکه. جدا حال کردما. در حد بنز.

    خداییش تو دیگه کی هسییی؟

  2. سلام پوریا جان .
    مثل همیشه از دیدن عکسهای زیبات لذت بردم .
    اومدم اینجا تا هم عرض ادب کنم کنم خدمت شما و هم اینکه بگم با توجه به اینکه دیگه توی عکاسی دات کام داری صاحب امضا میشی و یک ثبت خاص رو در عکاسیت دنبال میکنی و تقریبا ژانرهای محبوبتر خودت رو پیدا کردی , خیلی خودتو درگیر مسائل حاشیه ای نکن . حتی اگر عکست رو هم حذف کردن , فکر میکنم بهترین جواب سکوت باشه . نمیدونم شاید با من هم عقیده نباشی .
    اما مهم اون هدفی است که به دنبالشیم و به خاطر اون داریم اینقدر تو این سایت تلاش میکنیم و وقت میذاریم . پس ما بقی موارد حاشیه است .
    همچنان پرتلاش و با انرژی و پر عکس ادامه بده دوست عزیز .
    موفق هستی , موفق تر باشی.
    ارادتمند : رضا

  3. salam
    khubin shoma? baraye man modati pish nazar gozashte budin
    midunam dir umadam
    kheili az aksaye webetun dir bala mian
    movafagh bashin va mamanun az nazaretun

بیان دیدگاه